Фото: Shutterstock.com

Било каква разлика во квалитетот на видеата на Instagram обично се препишува на квалитетот на телефонот, измената на видеото од страна на корисникот и слично. Сепак, стандардните логики не се единствените, се дозна од страна на директорот на овој дел од Meta, Адам Мосери.

Тој преку видео во кое одговара на прашања од корисниците, открива дека квалитетот на видеата зависи од нивната популарност, кратко кажано. Со други зборови, видеата кои добиваат повеќе прегледи се пуштаат со поголем квалитет, додека тие кои не продолжуваат да имаат прегледи по почетната популарност, добиваат понизок квалитет. 

Ова секако е поврзано со ресурсите кои се потребни за пуштањето на сите видеа кои се достапни преку Instagram, односно сите Stories, Reels и класични видеа прикачени на мрежата. 

За подобар квалитет е потребна подобра оптимизација и компресија на видеото, па од компанијата сметаат дека тоа треба да биде достапно за најпопуларните видеа, односно за тие кои најмногу се гледаат. 

Ова веќе беше објаснето од страна на Meta, кои истакнуваат дека при првото прикачување видеата добиваат основна компресија, па дури кога ќе се покажат како популарни се користи подобра технологија и со тоа подобар квалитет на прикажување. 

ИЗВОРThe Verge
Претходна статијаСаемот ЕНЕРГО ТЕХНОМА 2024 утре ги отвора вратите за посетителите
Следна статијаСé што треба да знаете за Samsung телевизорите со вештачка интелигенција
Мишо Лекиќ
Својот интерес во областа на паметната технологија го развива одамна како хоби кое што прераснува во нешто повеќе, па резултатот на тоа е и развојот на овој портал. Сака да ги следи сите новини поврзани со оперативните системи, апликациите, мобилните телефони, но и интересните научни и вселенски истражувања.