Клучни наоди од истражувањетоИстражувњето, кое опфати речиси 1.400 тинејџери на возраст од 13 до 17 години, покажува дека:• 48% од тинејџерите се онлајн „скоро цело време“, значително повеќе од пред една деценија.• 96% од тинејџерите користат интернет секојдневно, додека 95% поседуваат паметен телефон, а 88% имаат компјутер дома.• YouTube останува најпопуларната платформа со 90% корисници, но е во пад од 95% во 2022 година. Истражување ...
Клучни наоди од истражувањетоИстражувњето, кое опфати речиси 1.400 тинејџери на возраст од 13 до 17 години, покажува дека:• 48% од тинејџерите се онлајн „скоро цело време“, значително повеќе од пред една деценија.• 96% од тинејџерите користат интернет секојдневно, додека 95% поседуваат паметен телефон, а 88% имаат компјутер дома.• YouTube останува најпопуларната платформа со 90% корисници, но е во пад од 95% во 2022 година. Истражување ...