YouTube најави дека посилно ќе се бори против видеата со „очигледна кликбајт“. Овие видеа со „очигледна мамка за кликање“ се опишани од платформата во сопственост на Google како „видео каде што насловот или сликичката им ветува на гледачите нешто што не можат да го остварат“. YouTube вели дека поради овие клипови, гледачите се чувствуваат „измамени и фрустрирани“, бидејќи доаѓаат на страницата за да решат некој проблем што ги мачи. Значи, не се ...

YouTube најави дека посилно ќе се бори против видеата со „очигледна кликбајт“. Овие видеа со „очигледна мамка за кликање“ се опишани од платформата во сопственост на Google како „видео каде што насловот или сликичката им ветува на гледачите нешто што не можат да го остварат“. YouTube вели дека поради овие клипови, гледачите се чувствуваат „измамени и фрустрирани“, бидејќи доаѓаат на страницата за да решат некој проблем што ги мачи. Значи, не се ...