Технологијата EasyTurn на ZF е нов дизајн на предната суспензија што им овозможува на предните тркала да се вртат до 80 степени, што е големо подобрување во однос на вообичаените 35 степени Во стандардна суспензија, летвата на управувачот се поврзува директно со зглобот на воланот, но суспензијата EasyTurn на ZF додава две дополнителни врски помеѓу спојката и зглобот. Така, наместо директна, цврста врска помеѓу кормилото и тркалото, овој ...
Технологијата EasyTurn, развиена од ZF, е нов дизајн на предната суспензија што овозможува предните тркала да се вртат до 80 степени, што е големо подобрување во однос на вообичаените 35 степени. Во стандардна суспензија, решетката за управување директно се поврзува со зглобот на воланот, но системот EasyTurn на ZF има две дополнителни врски помеѓу спојката и зглобот. Така, наместо директна, цврста врска помеѓу решетката за управување и ...