Една неодамнешна студија покажа дека пребарувачите ја губат битката против SEO спамот. Истражувачите ги надгледувале Google, Bing и DuckDuckGo во текот на една година со барање за 7.392 прегледи на производи. Фокусот беше ставен на прегледите поради оценката дека тие се особено чувствителни на „креативните“ маркетинг напори поврзани со оптимизацијата на интернет пребарувачите. Тие открија дека постои „силна корелација помеѓу рангирањето на ...
Една неодамнешна студија покажа дека пребарувачите ја губат битката против SEO спамот. Истражувачите ги надгледувале Google, Bing и DuckDuckGo во текот на една година со барање за 7.392 прегледи на производи. Фокусот беше ставен на прегледите поради оценката дека тие се особено чувствителни на „креативните“ маркетинг напори поврзани со оптимизацијата на интернет пребарувачите. Тие открија дека постои „силна корелација помеѓу рангирањето на ...