Купувачите ширум светот потрошиле 171 милијарда долари на апликации во 2023 година, што е за скромни 3% повеќе од 2022 година, покажаа податоците од data.ai со седиште во Сан Франциско. Бројот на преземања на апликации минатата година изнесуваше 257 милијарди, што е само еден процент повеќе од 2022 година, пренесува Tech Crunch. Корисниците трошат најмногу на мобилни видео игри, но TikTok ги поттикна трошоците за други видови апликации да ...
Купувачите ширум светот потрошиле 171 милијарда долари на апликации во 2023 година, што е за скромни 3% повеќе од 2022 година, покажаа податоците од data.ai со седиште во Сан Франциско. Бројот на преземања на апликации минатата година изнесуваше 257 милијарди, што е само еден процент повеќе од 2022 година, пренесува Tech Crunch. Корисниците трошат најмногу на мобилни видео игри, но TikTok ги поттикна трошоците за други видови апликации да ...