Корисниците кои креираат содржини за YouTube Shorts од 1 февруари имаат можност за монетизација, односно заработка. YouTube им вети на креаторите 45 отсто од приходите генерирани од прегледите, а оваа финансиска иницијатива може да го направи YouTube Shorts најголемиот ривал на мегапопуларниот TikTok. На TikTok, дури и најголемите креатори се познати дека заработуваат многу малку преку програмата за споделување приходи од реклами. На овој начин ...
Корисниците кои креираат содржини за YouTube Shorts од 1 февруари имаат можност за монетизација, односно заработка. YouTube им вети на креаторите 45 отсто од приходите генерирани од прегледите, а оваа финансиска иницијатива може да го направи YouTube Shorts најголемиот ривал на мегапопуларниот TikTok. На TikTok, дури и најголемите креатори се познати дека заработуваат многу малку преку програмата за споделување приходи од реклами. На овој начин ...