“Околу 1300 ученици со попреченост во земјата наставата во основното образование ја следат со поддршка од образовна асистенција. Затоа, Министерството за образование и наука секоја година, преку петте основни училишта со ресурсен центар, вработува околу 1000 образовни асистенити кои имаат завршено високо образование од областа на педагошките науки. Овие образовни асистенти се вработуваат на определено време до крајот на училишната година, а пред ...
„Затоа овој закон мора да биде повлечен и доработен во насока на вистинска инклузија и развој на децата со попреченост. Козметички интервенции за да се прикаже инклузивност, не е исто како и уважување на укажувањата на меѓународните организации и стручните тела. Оспорувањето на инклузијата на учениците со попреченост е неприфатливо. Комисијата за заштита од дискриминација посочи дека предложените измени се спротивни на концептот на инклузивно ...
Законот за основно образование, ваков каков што е поднесен во моментов врши дискриминација на децата со попреченост, води кон враќање на специјалните училишта и го враќа стресот кај родителите околу достапноста на образовните асистенти. Затоа овој Закон мора да биде повлечен и доработен во насока на вистинска инклузија и развој на децата со попреченост. Козметички интервенции за да се прикаже инклузивност не е исто како и уважување на ...