Најголем дел од генерацијата З не сака или не знае да направи наједноставни домашни работи, како менување на сијалица, покажа едно британско истражување. Истражувањето, исто така, ја покажува волјата на младите попрво да платат некого да го сработи тоа наместо нив. Генерацијата З, според истражувањето, во просек троши 1.500 евра годишно за ангажирање на мајстори за работи кои би можеле и самите да ги направат. Со анкетата се опфатени околу 2.000 ...
Најголем дел од генерацијата З не сака или не знае да направи наједноставни домашни работи, како менување на сијалица, покажа едно британско истражување. Истражувањето, исто така, ја покажува волјата на младите попрво да платат некого да го сработи тоа наместо нив. Генерацијата З, според истражувањето, во просек троши 1.500 евра годишно за ангажирање на мајстори за работи кои би можеле и самите да ги направат. Со анкетата се опфатени околу 2.000 ...