Сол на рана на автомобилската индустрија… Последните две години, автомобилската индустрија минува низ пекол, и наместо светло на крајот од тунелот, се чини дека притисокот се зголемува. Од пандемијата со корона вирус, затворени фабрики ширум светот, слободен пад на продажбата, до недостигот на полупроводници и микрочипови. Иако повеќето лидери на автомобилските брендови уште претходно изразија уверување дека недостигот од овие клучни ...
Последните две години, автомобилската индустрија минува низ пекол, и наместо светло на крајот од тунелот, се чини дека притисокот се зголемува. Од пандемијата со корона вирус, затворени фабрики ширум светот, слободен пад на продажбата, до недостигот на полупроводници и микрочипови. Иако повеќето лидери на автомобилските брендови уште претходно изразија уверување дека недостигот од овие клучни електронски компоненти ќе се ублажи дури следната ...
Последните две години, автомобилската индустрија минува низ пекол, и наместо светло на крајот од тунелот, се чини дека притисокот се зголемува. Од пандемијата со корона вирус, затворени фабрики ширум светот, слободен пад на продажбата, до недостигот на полупроводници и микрочипови. Иако повеќето лидери на автомобилските брендови уште претходно изразија уверување дека недостигот од овие клучни електронски компоненти ќе се ублажи дури следната ...