Голем број компании престанаа да се рекламираат на платформата Твитер (Х) поради загриженоста дека социјалната мрежа шири антисемитски пораки. Последниот во низата брендови што го напушти Твитер е 11:11 Media во сопственост на Парис Хилтон, по соработката која беше многу успешна (и профитабилна) за Твитер. Хилтон, имено, во текот на двете години колку што траеше партнерството, промовираше некои од најважните можности кои Твитер сакаше да ги ...

Голем број компании престанаа да се рекламираат на платформата Твитер (Х) поради загриженоста дека социјалната мрежа шири антисемитски пораки. Последниот во низата брендови што го напушти Твитер е 11:11 Media во сопственост на Парис Хилтон, по соработката која беше многу успешна (и профитабилна) за Твитер. Хилтон, имено, во текот на двете години колку што траеше партнерството, промовираше некои од најважните можности кои Твитер сакаше да ги ...