Сè поголем број членови на Генерацијата Z се загрижени за времето поминато пред екраните, за што помагаат телефоните кои немаат пристап до современите социјални мрежи. „Глупавите телефони“, без напреден софтвер и пристап до социјалните мрежи, се сè попопуларни меѓу младите Американци, пишува CNBC. Компаниите како HMD Global, сопственикот на брендот Nokia, продолжуваат да продаваат милиони мобилни уреди слични на оние што ги користевме во раните ...

Сè поголем број членови на генерацијата Z се грижат за времето поминато пред екраните, а во тоа помагаат телефоните кои не доаѓаат со пристап до современите социјални мрежи. „Глупавите телефони“, без напреден софтвер и пристап до социјалните мрежи, се сè попопуларни меѓу младите Американци, пишува CNBC. Компаниите како HMD Global, сопственикот на брендот Nokia, продолжуваат да продаваат милиони мобилни уреди слични на оние што ги користевме во ...

Сè поголем број членови на генерацијата Z се грижат за времето поминато пред екраните, а во тоа помагаат телефоните кои не доаѓаат со пристап до современите социјални мрежи. „Глупавите телефони“, без напреден софтвер и пристап до социјалните мрежи, се сè попопуларни меѓу младите Американци, пишува CNBC. Компаниите како HMD Global, сопственикот на брендот Nokia, продолжуваат да продаваат милиони мобилни уреди слични на оние што ги користевме во ...