Компаниите кои стојат зад социјалните мрежи заработиле повеќе од 11 милијарди долари од реклами на малолетници во САД минатата година, според студијата на Харвард. Истражувачите велат дека наодите ја покажуваат потребата од владина регулација на социјалните медиуми, бидејќи компаниите кои сакаат да заработат пари од децата користејќи ги нивните платформи, не успеале да се саморегулираат. Тие забележуваат дека регулативите, како и поголемата ...

Компаниите кои стојат зад социјалните мрежи заработиле повеќе од 11 милијарди долари од реклами за малолетници во САД минатата година, според студијата на Харвард. Истражувачите велат дека наодите ја покажуваат потребата од владина регулација на социјалните медиуми, бидејќи компаниите кои сакаат да заработат пари од децата користејќи ги нивните платформи, но не успеале да се саморегулираат. Тие забележуваат дека регулативите, како и поголемата ...

Компаниите кои стојат зад социјалните мрежи заработиле повеќе од 11 милијарди долари од реклами на малолетници во САД минатата година, според студијата на Харвард. Истражувачите велат дека наодите ја покажуваат потребата од владина регулација на социјалните медиуми, бидејќи компаниите кои сакаат да заработат пари од децата користејќи ги нивните платформи, не успеале да се саморегулираат. Тие забележуваат дека регулативите, како и поголемата ...