Се верува дека би можел да го „изеде“ долгиот видео формат кој е главен извор на профит речиси две децении. Постарите вработени во компанијата YouTube се загрижени дека нивниот ривал TikTok, Shorts, ќе го „изеде“ долгиот видео формат, кој е главен извор на профит речиси две децении, пишува Klix.ba. „Фајненшл тајмс“ објави дека приходите од рекламирање на „Јутјуб“, иако се подобруваат неодамна, се на надолна траекторија три последователни ...

Се верува дека би можел да го „изеде“ долгиот видео формат кој е главен извор на профит речиси две децении. Постарите вработени во компанијата YouTube се загрижени дека нивниот ривал TikTok, Shorts, ќе го „изеде“ долгиот видео формат, кој е главен извор на профит речиси две децении, пишува Klix.ba. „Фајненшл тајмс“ објави дека приходите од рекламирање на „Јутјуб“, иако се подобруваат неодамна, се на надолна траекторија три последователни ...