Приватната патека на Ferrari, La Pista di Fiorano, слави половина век постоење, а сега на неа пристигна и првиот електричен спортист Станува збор за Ferrari 250 Testa Rossa, но во малку поинаков размер и со електричен погон. Кога ќе каже дека зад овој автомоил стои компанијата Little Car, работите стануваат појасни. Во секој случај, малкумина очекуваа дека овој мал автомобил ќе стигне до познатата патека. Тој на патеката е донесен од Top ...
Тоа не е најбрзиот автомобил, тој е непристојно скап, но е “најзабавниот електричен автомобил“. Приватната патека на Ферари, La Pista di Fiorano, слави половина век постоење, а сега на неа пристигна и првиот електричен „спортист“. Станува збор за Ferrari 250 Testa Rossa, но во малку поинаков размер и со електричен погон. Кога ќе кажеме дека зад овој автомобил стои Little Car Company, работите стануваат појасни. Во секој случај, малкумина ...
Тоа не е најбрзиот автомобил, тој е непристојно скап, но е „најзабавниот електричен автомобил“. Приватната патека на Ферари, La Pista di Fiorano, слави половина век постоење, а сега на неа пристигна и првиот електричен „спортист“. Станува збор за Ferrari 250 Testa Rossa, но во малку поинаков размер и со електричен погон. Кога ќе кажеме дека зад овој автомобил стои Little Car Company, работите стануваат појасни. Во секој случај, малкумина ...
Тоа не е најбрзиот автомобил, тој е непристојно скап, но е „најзабавниот електричен автомобил“. Приватната патека на Ферари, La Pista di Fiorano, слави половина век постоење, а сега на неа пристигна и првиот електричен „спортист“. Станува збор за Ferrari 250 Testa Rossa, но во малку поинаков размер и со електричен погон. Кога ќе кажеме дека зад овој автомобил стои Little Car Company, работите стануваат појасни. Во секој случај, малкумина ...