Возењето на кратки растојанија во зима, особено на ниски температури, е најмалку економично, бидејќи тогаш автомобилот троши најмногу гориво — моторот едноставно нема доволно време да се загрее. Во просек, при температура од –7 степени, потрошувачката на гориво е повисока за околу 12 отсто во споредба со пролетните или летните услови на 25 степени. Постојат повеќе причини за ваквото зголемување. Моторот има потреба од време да ја достигне ...
Во просек, на температура од минус седум степени, автомобилот троши до 12 проценти повеќе гориво отколку во пролет или лето на 25 степени. Возењето на кратки растојанија во зима не е економично бидејќи тогаш автомобилот троши најмногу гориво – моторот нема време да се загрее. Во просек, на температура од минус седум степени, автомобилот троши до 12 проценти повеќе отколку во потоплиот дел од годината, објавува Revija HAK. Постојат неколку ...
Возењето на кратки растојанија во зима, особено на ниски температури, е најмалку економично, бидејќи тогаш автомобилот троши најмногу гориво — моторот едноставно нема доволно време да се загрее. Во просек, при температура од –7 степени, потрошувачката на гориво е повисока за околу 12 отсто во споредба со пролетните или летните услови на 25 степени. Постојат повеќе причини за ваквото зголемување. Моторот има потреба од време да ја достигне ...

