Гимназиски професори по философија, логика и етика реагираат по повод Концепцијата за гимназиско образование, истакнувајќи дека радикално и категорично ja отфрлаат понудената Концепција за гимназиско образование. Писмото го пренесуваме во целост: „Magis utile nil est artibus his quae nil utilitatis habent“ Ovid., Ex Ponto „Ништо не е покорисно од оние вештини од коишто немаме никаква корист“ (со алузии на философијата и уметноста) Овидиј, Ex ...
Гимназиски професори по философија, логика и етика реагираат по повод Концепцијата за гимназиско образование, истакнувајќи дека радикално и категорично ja отфрлаат понудената Концепција за гимназиско образование. Писмото го пренесуваме во целост: „Magis utile nil est artibus his quae nil utilitatis habent“ Ovid., Ex Ponto „Ништо не е покорисно од оние вештини од коишто немаме никаква корист“ (со алузии на философијата и уметноста) Овидиј, Ex ...
Гимназиски професори по философија, логика и етика реагираат по повод Концепцијата за гимназиско образование, истакнувајќи дека радикално и категорично ja отфрлаат понудената Концепција за гимназиско образование. Писмото го пренесуваме во целост: „Magis utile nil est artibus his quae nil utilitatis habent“ Ovid., Ex Ponto „Ништо не е покорисно од оние вештини од коишто немаме никаква корист“ (со алузии на философијата и уметноста) Овидиј, Ex ...
Гимназиски професори по философија, логика и етика реагираат по повод Концепцијата за гимназиско образование, истакнувајќи дека радикално и категорично ja отфрлаат понудената Концепција за гимназиско образование. Писмото го пренесуваме во целост: „Magis utile nil est artibus his quae nil utilitatis habent“ Ovid., Ex Ponto „Ништо не е покорисно од оние вештини од коишто немаме никаква корист“ (со алузии на философијата и уметноста) Овидиј, Ex ...