Анализата покажа дека создавањето на медиумски пустини во Македонија е постојан тренд, забрзан со опаѓачкиот медиумски пазар, влошувањето на социо-економската состојба на новинарите и медиумските работници, но и немањето интерес на државните институции за важноста на овој сегмент од општеството. Една четвртина од граѓаните во Македонија распространети на повеќе од половина од територијата живеат во таканаречени медиумски пустини, покажа ...

Една четвртина од граѓаните во Македонија распространети на повеќе од половина од територијата живеат во таканаречени медиумски пустини, покажа анализата на информативната покриеност во земјава изработена од Самостојниот синдикат на новинари и медиумски работници (ССНМ). Медиумската пустина се дефинира како населено место без ниту еден локален дневен весник, а според оваа дефиниција, освен Скопје и Битола, сите останати населени местао во ...