Откако Huawei практично беше исфрлен од пазарот поради американските санкции, Apple и Samsung се борат за првото место. Сепак, изгледа дека еден бренд ќе им ги помрси конците. Имено, во август кинескиот Xiaomi беше втор најпродаван бренд во светот, според истражувањето спроведено од Counterpoint Research. Овој бренд имаше добри резултати во текот на целата година, со 22% раст во однос на 2023 година, а сега успеаја да бидат подобри од ...

Откако Huawei практично беше исфрлен од пазарот поради американските санкции, Apple и Samsung се борат за првото место. Сепак, изгледа дека еден бренд ќе им ги помрси конците. Имено, во август кинескиот Xiaomi беше втор најпродаван бренд во светот, според истражувањето спроведено од Counterpoint Research. Овој бренд имаше добри резултати во текот на целата година, со 22% раст во однос на 2023 година, а сега успеаја да бидат подобри од ...