Повеќе од 200.000 Јутјубери добија лажни понуди за договори со познати брендови. На повеќе од 200.000 Јутјубери им се понудени партнерства и промоции, а зад оваа тековна кампања, која беше откриена од истражувачите на платформата за анализа на закани CloudSEK, стои некој со огромна автоматизирана инфраструктура што ги злоупотребува познатите брендови во чие име на креаторите на содржини на YouTube им нуди лажни договори. Жртвите завршуваат без ...

Повеќе од 200.000 Јутјубери добија лажни понуди за договори со познати брендови. На повеќе од 200.000 Јутјубери им се понудени партнерства и промоции, а зад оваа тековна кампања, која беше откриена од истражувачите на платформата за анализа на закани CloudSEK, стои некој со огромна автоматизирана инфраструктура што ги злоупотребува познатите брендови во чие име на креаторите на содржини на YouTube им нуди лажни договори. Жртвите завршуваат без ...