Откако во ноември не успеаа преговорите за купување на цел Капри холдингс, компанијата почна да размислува за продавање на своите брендови поединечно. Наводно Капри работи со Барклејс, а Прада со Сити, околу потенцијалното купување на брендот Версаче. Минатата фискална година Версаче донесе речиси една петина од сите приходи на Капри, или некои си 1 милијарда долари од 5,2 милијарди. Во ноември Капри објави поголем пад на кварталниот приход од ...

Модните трендови имаа различни влијанија врз бизнисот на две италијански куќи кои наскоро би можеле да станат една. Преговорите за спојување на италијанските модни компании „Тапестри“ и „Капри холдингс“ пропаднаа во ноември, а потоа „Капри холдингс“ се обрати до „Барклис“, која и препорача да ги продаде своите брендови „Версаче“ и „Џими Чу“, пренесува „Ројтерс“, цитирајќи два анонимни извори запознаени со ова прашање. Еден од изворите не ја ...