Како што пренесува „Гроусери газет“, довербата на потрошувачите во Обединетото Кралство бележи пораст, при што вкупниот индекс се зголеми за два поени, на -17, според покажуваат најновите податоци на компанијата „Гфк“. Расположението на потрошувачите во врска со личните финансии во текот на изминатата година исто така се подобрило за два поени, достигнувајќи -5, што е пет поени повеќе во однос на истиот период минатата година. Податоците, исто ...

„Сеинсберис“ го слави 25-годишното постоење на линијата Taste the Difference со лансирање на „Discovery“ – нова понуда на храна со ресторански квалитет. Со повеќе од 50 внимателно избрани производи, асортиманите Taste the Difference Discovery овозможуваат лесно импресионирање на гостите или подигнување на нивото на мирна домашна вечера, се наведува во соопштението на компанијата. Подигнувањето на нивото на секој оброк по достапна цена беше во ...