Скопје
-2ᴼ /
-2ᴼ
„Рамстор“ го отвори својот прв маркет во Штип. Со задоволство ги пречекуваме новите потрошувачи во нашиот прв маркет во Штип и сме среќни што им ја носиме нашата услуга и квалитет поблиску до нив. Ова отворање претставува уште еден чекор напред во нашето постојано проширување низ целата земја. Овој успех не би бил возможен без посветеноста на целиот тим и силната поддршка од нашите деловни партнери. Искрена благодарност до сите кои беа дел од ...
Компанијата „Воли“ донираше 300.000 евра за проширување на Ургентниот центар при Клиничкиот центар на Црна Гора, со цел унапредување на условите за лекување и престој на пациентите, нивните семејства, како и условите за работа на здравствениот персонал. Оваа донација претставува уште еден пример за одговорното дејствување на компанијата „Воли“ и успешната соработка меѓу приватниот сектор и јавните институции, во интерес на граѓаните на Црна ...
Компанијата „Воли“ донираше 300.000 евра за проширување на Ургентниот центар при Клиничкиот центар на Црна Гора, со цел унапредување на условите за лекување и престој на пациентите, нивните семејства, како и условите за работа на здравствениот персонал. Оваа донација претставува уште еден пример за одговорното дејствување на компанијата „Воли“ и успешната соработка меѓу приватниот сектор и јавните институции, во интерес на граѓаните на Црна ...
Економската несигурност, според едно истражување, ќе продолжи да влијае врз потрошувачите во Германија и следната година. Тие ќе трошат помалку, особено на козметика, облека, патувања и угостителство. Една третина од граѓаните планираат во 2026 година да трошат помалку, покажуваат резултатите од истражувањето на консултантската компанија „Аликс партнерс“. Само секој осми потрошувач најавува поголеми трошоци. Штедењето се засилува, вели Маркус ...
Според податоците на „Ниелсен“, уделот на производите од приватни трговски марки во 17 европски земји расте. Вредносниот удел се зголеми на 384 милијарди евра, односно 38,7% од пазарот. „Ниелсен“ опфати 17 пазари за извештајот на „Плма“ и забележа раст на малопродажните брендови во 12 од 17 земји. Европските пазари и понатаму спаѓаат меѓу најголемите пазари на приватни трговски марки на глобално ниво: 12 пазари имаат удел на приватни трговски ...
Во пресрет на новогодишните празници, Агенцијата за храна и ветеринарство (АХВ) спроведе 262 вонредни инспекциски надзори за контрола на безбеднста на детските новогодишни пакетчиња. Надзорите беа спроведени во магацини за пакување на пакетчиња, маркети и продавници кои вршат промет со овој вид призводи. Поради несовпаѓање на роковите на збирната декларација со поединечните рокови на производите во пакетчето и заради некомплетни декларации, ...
Девет водечки француски трговци вклучувајќи ги „Е.Леклер“, „Кафур“, „Ошан“, „Лес мускетерс“, „У“, „Касино“, „Лидл“ и „Метро“, официјално се приклучија на платформата „Опен клајмат“, заеднички систем создаден за собирање и стандардизирање податоци за јаглеродниот отпечаток на производите на ниво на добавувачи. Иницијативата, која ја поддржуваат Француската федерација за трговија и дистрибуција (ФЦД) и „Перифем“, доби одобрување од Францускиот ...
Започна со работа платформата за споредување на цените на производите, Пазарлук.мк. Платформата е непрофитна и има за цел да им помага на граѓаните во државава во донесувањето на одлуките за купување на производи за секојдневна употреба. Потрошувачите на платформата засега можат да ги споредат цените на 8.000 производи кај најголемите девет трговци, како и од еден онлајн трговец. Оваа платформа е создадена како резултат на владината одлука со ...
Најголемиот светски производител на чоколадни производи, „Бери Калебаут“, според изјави на лица запознаени со работењето на компанијата, се наоѓа во рана фаза на разгледување за издвојување на својата глобална единица за какао од групацијата, пренесува „Ројтерс“. Целта е да се намали изложеноста на групацијата кон нестабилните цени на какаото и да се подобри нејзиниот финансиски профил, а издвојувањето на дивизијата и понатамошната продажба на ...
Заменик министерот за економија и труд, Марјан Ристески, при посетата на штипскиот Универзитет „Гоце Делчев“ најави дека Владата од 1 јануари ќе ја пресметува просечната потрошувачка кошничка паралелно со синдикатите кои пресметуваат минимална синдикална кошничка. Ристески откри дека иако пресметката е за четиричлено семејство, ќе има пресметка на просечна потрошувачка кошничка за двочлено и за трочлено семејство, кошничка на ниво на цела држава ...
„Нестле“ е првата компанија во светот што разви платформа за дигитален HACCP (анализа на опасности и критични контролни точки), со цел управувањето со ризиците за безбедноста на храната да стане стандардизирано, мерливо и доследно преку дигитални алатки и јасно дефинирани вештини на луѓето кои секојдневно го применуваат системот. Оваа иновација ѝ носи на индустријата конкретна промена во праксата – попрецизно следење и контрола на ризиците, ...
Компанијата „Краш“ и претставниците на Синдикатот на вработени во земјоделството, прехранбената и тутунската индустрија и водностопанство на Хрватска потпишаа нов Колективен договор кој стапува на сила на 1 јануари 2026 година. Со новиот договор, основната месечна плата се зголемува за 50 евра бруто за сите вработени на работни позиции работник и специјалист, што се однесува на 93% од вработените во „Краш“. Оваа инвестиција во 2026 година ќе ...
Претседателот на Сојуз на стопански комори на Македонија Горан Ѓорѓиевски и претседателката на државава, Гордана Сиљановска Давкова ги доделија признанијата „Македонски квалитет“ за 2025 година на македонски компании кои даваат значаен придонес во развојот на националната економија и нејзина промоција на меѓународно ниво. Со признанието за 2025 година се закитија компаниите : „Комерцијална банка АД“ „Малиќи груп“, „Голден Арт“,„ЛТХ Леарница ...
Пластичните влажни марамчиња ќе бидат забранети во Обединетото Кралство од пролетта во 2027 година, соопшти Владата на Обединетото Кралство. Забраната ќе биде придружена со транзициски период од 18 месеци. Коментирајќи ја оваа одлука, министерката за животна средина Ема Рејнолдс изјави дека забраната ќе го запре користењето на пластичните влажни марамчиња кои ги затнуваат канализациските системи, ги загадуваат плажите и го трујат дивиот свет: ...
„Кам“, македонскиот маркет број еден, кој е носител на престижното признание „Best Buy“ за најдобар сооднос помеѓу цена и квалитет за 2025/2026 во категоријата малопродажни синџири, неодамна доби уште три нови награди со кои продолжува да ги потврдува своите високи стандарди. Компанијата се здоби со нови признанија „Best Buy” за најголема вредност за потрошените средства кои ги доделува реномираната меѓународна агенција ICERTIAS, со седиште во ...
Од ноември, во Германија во продавниците на dm дрогерие маркт, за прв пат се достапни детергенти кои содржат тензиди од етанол добиен преку рециклирање на CO₂. Имено, за прв пат тензидите можат да се добијат преку рециклирањето CO₂ базирано на ферментација, благодарение на соработката на dm со партнерите „ЛанзаТех“ и „Мибеле груп“. Компанијата во ноември ги лансираше првите два производи под ознаката Pro Climate: Denkmit Color и Vollwaschmittel. ...
Рускиот малопродажен синџир „Фикс прајс“ планира да ги отвори своите први продавници во Србија во првиот квартал од 2026 година, соопшти компанијата. Со тоа, Србија се приклучува на листата пазари на кои оваа дисконтна мрежа го проширува своето работење. Според податоците од Агенцијата за стопански регистри, „Фикс прајс“ во септември ја регистрираше својата фирма-ќерка „Фикс прајс РС“. Српската фирма е во целосна сопственост на „Фикс прајс груп ...
По година и пол чекање и бројни гласини, рускиот дисконтен синџир „Мере“ ја отвори својата прва продавница во Будимпешта, објави весникот „Вилагаздасаг“. Трговскиот синџир во Унгарија не работи под името „Мере“, туку под брендот „Баскет плус“. Првата продавница се наоѓа на улицата Бешенце, во 18. округ на Будимпешта. Претходно беше објавено дека, според регистарот, продавницата има вкупна површина од 779 квадратни метри, од кои 570 квадратни ...
Иако и веганските вина и органските вина делат посветеност на одржливост, тие не се исти. Прописите за органско вино забрануваат одредени адитиви, како желатин или крвен албумин, но сепак дозволуваат белки од јајца и казеин. Спротивно на тоа, веганските вина ги избегнуваат сите животински производи, користејќи само средства на растителна основа. Приреди: Редакцијата на InStore Во последните години винската индустрија бележи значајни промени — ...
„Биедронка“ воведува хибриден формат во Словачка кој ги комбинира дисконтната продажба на храна со значаен асортиман за здравје и убавина. Концептот е насочен кон рурални области со слаба понуда на асортиман за хигиена и козметика, истовремено одговарајќи на високата чувствителност на словачките потрошувачи кон вредност и локални производи. Пишува: Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар Главната продавница на „Биедронка“ во Словачка ...
Шпанскиот трговски синџир „Диа“ најави дека ќе инвестира повеќе од 70 милиони евра во проширување и модернизација на својата логистичка мрежа. Оваа амбиција, која е дел од стратешкиот план на компанијата за периодот 2025–2029, наречен Growing every day, предвидува „Диа“ до 2029 година да го зголеми логистичкиот простор во Шпанија за повеќе од 145.000 квадратни метри, што претставува раст од 40% во однос на постојните капацитети. Иницијативата ...
Трајче Цветановски е лидер со над 20 години искуство во управување, трговија и развој на малопродажни и производствени компании. Како генерален директор на синџирот маркети КАМ, првиот и најголем хард-дисконтер во Македонија, тој ја води компанијата кон нови успеси, со фокус на ефикасност, пораст и иновации во малопродажбата. Неговата кариера почнува во трговијата и извозот, како менаџер за извоз и увоз во „Макола-КМ“ и подоцна како менаџер за ...
Австрискиот трговски синџир „Била“ го проширува својот асортиман на производи со намалена содржина на шеќер, особено во категоријата на слатки и основни прехранбени производи. Како што истакнуваат претставници на компанијата на својата интернет-страница, во рамките на овој проект соработуваат со австриската компанија „Неох“, а во избрани производи користат засладувачот Zero+, кој содржи повеќе од 90% растителни влакна и има минимално влијание ...
Австрискиот трговски синџир „Била“ го проширува својот асортиман на производи со намалена содржина на шеќер, особено во категоријата на слатки и основни прехранбени производи. Како што истакнуваат претставници на компанијата на својата интернет-страница, во рамките на овој проект соработуваат со австриската компанија „Неох“, а во избрани производи користат засладувачот Zero+, кој содржи повеќе од 90% растителни влакна и има минимално влијание ...
„Алби центар“ отвори нов продажен објект во Обреновац, на адреса Цар Лазар 1а . Овој осми по ред продажен објект на првиот српски дистрибутер се протега на 1.200 квадратни метри. Во понудата на продавницата има асортиман од 1.500 артикли. Во новата продавница работат 11 вработени, а има две каси. Исто така, за купувачите е обезбеден паркинг со 30 места. Неколку дена претходно, компанијата отвори нова продавница во Јагодина. Извор: Instore.rs ...
„Алби центар“ отвори нов продажен објект во Обреновац, на адреса Цар Лазар 1а . Овој осми по ред продажен објект на првиот српски дистрибутер се протега на 1.200 квадратни метри. Во понудата на продавницата има асортиман од 1.500 артикли. Во новата продавница работат 11 вработени, а има две каси. Исто така, за купувачите е обезбеден паркинг со 30 места. Неколку дена претходно, компанијата отвори нова продавница во Јагодина. Извор: Instore.rs ...
Европскиот пазар на пиво продолжува да бележи долгорочен пад, при што производството, потрошувачката и извозот опаѓаат веќе петта година по ред. На овој тренд укажува новиот извештај „Еуропиан бир трендс 2025“ на здружението „Д Бреверс оф Јуроп“. Извештајот посочува бројни и трајни предизвици со кои се соочува секторот. Потрошувачката на пиво во угостителството, во пабови, кафулиња и ресторани која некогаш сочинуваше една третина од вкупната ...
Трговскиот синџир „Џамбо“ планира до крајот на 2029 година сите количини на какао шти користи за своите приватни трговски марки да ги набавува преку одржливи синџири на снабдување. „Џамбо“ има намера постепено да го трансформира својот асортиман на -производи од какао, со цел до крајот на 2027 година 50% од производите од сопствените брендови да содржат какао набавено на одржлив начин. Компанијата, исто така, планира да обезбеди т.н. референтна ...
Во 2025 година, 20 отсто од компаниите во Европската унија со 10 или повеќе вработени користеле технологии на вештачка интелигенција (ВИ) за вршење на своето работење, што покажува солиден раст од 6,5 процентни поени (пп) во споредба со 13,5 отсто во 2024 година, покажуваат податоците на Европската канцеларија за статистика „Еуростат“. Во споредба со 2021 година (7,7 отсто) и 2023 година (8,1 отсто), употребата на ВИ технологии станува сè ...
„Пивара Скопје“ и „Ракометна Федерација на Македонија“ (РФМ) официјална страница го одбележаа 45-годишното партнерство со потпишување нов договор за спонзорство. За нас, ова не е само спонзорство, туку долгорочна посветеност кон македонскиот ракомет, неговиот развој и иднина. Горди сме што продолжуваме да стоиме зад спорт кој обединува генерации и носи радост на целата македонска нација. Благодарност на РФМ, селекторот, капитенот и целата екипа: ...