Како дел од својата стратегија за одржливост, „Шпар“ лансира кеси за купување кои се направие од пластичната фолија собрана во продавниците на „Шпар“ и „Интершпар“. Имено, компанијата ја испраќа пластиката собрана од продавниците на рециклирање до својата партнерска компанија „Папиер – Метер“, која го претвора овој материјал во гранули и потоа од нив произведува кеси за купување, каде што уделот на рециклиран материјал во овие кеси често ...
„Витаминка“ започна со караван во предучилишните установи за едукација за основните општествени вредности. Во повеќе од 80 предучилишни установи преку музичка претстава, интерактивна игра и забава најмладите ќе ги запознаваат овие вредности и ќе се едуцираат за емпатија, другарство, разбирање, почит на другиот и ценење на различностите. Преку овие активности, „Витаминка“ се надева дека ќе го поттикне позитивниот развој на децата и ќе придонесе ...
„Карслберг“ пријави раст на приходите од 1,3% во третиот квартал, или 2,75 милијарди евра. Овој пораст компанијата го припишува на растот на приходите од 2% по хектолитар, како и на порастот на обемот на продажбата. Во овој период, производителот пријави силен раст на премиум портфолиото на пазарите како Индија, Малезија, нордиските земји, Германија, Казахстан, Украина и на Балканот, но растот на овие пазари не успеа да го компензира падот на ...
„ДТЛ Персу“ свечено ги отвори вратите на еден од шесте во Жабље на новата адреса Стевана Сремац 24, нудејќи им на верните потрошувачи во Жабље можност да пазаруваат на поголема површина и со поразновиден асортиман. Новиот маркет со продажна површина од 160 метри квадратни, на потрошувачите им нуди повеќе од 3.500 производи, локални и светски, како и поголем избор на артикли по секогаш „СуПЕР“ цени. Како што соопштуваат од „ДТЛ Персу“, и овој ...
Повеќе од 400 учесници, над 70 компании, позитивна енергија, размена на идеи и искуства, инспиративни презентации, одговори на актуелните предизвици и идни деловни партнерства го одбележаа јубилејниот 10 FMCG Summit, кој се одржа вчера во организација на магазинот InStore и агенцијата „Кликер маркетинг“. Со 11 инспиративни говорници, 4 панелисти, 19 спонзори и 4 ритеил-партнери, повторно докажавме дека FMCG Summit, e најголемиот трговски настан ...
На обуката наменета за продажните експерти, професионалци од областа на шопер-маркетингот и трејд-маркетингот присуствуваа 47 учесници од 20 компании од Македонија и од регионот. Приреди: Редакцијата на InStore Скопје уште еднаш беше место каде што професионалците од FMCG-секторот можеа да научат нешто повеќе од докажани светски експерти. Тимот на „Кликер маркетинг“ и тимот на InStore на 6 март ја имаа честа да бидат домаќини на светски ...
„Алди“ во Велика Британија најавува рекордна инвестиција од 800 милиони фунти (928 милиони евра) во својата продажна мрежа. Минатата година, нето-продажбите на „Алди“ се зголемија на историски највисоко ниво од 16%, повеќе од двојно од стапката на инфлација на храната. Благодарение на зголемената ефикасност, добивката пред оданочување тројно се зголеми. Овој стратешки потег, меѓу другото, има за цел да ја зголеми предноста во однос на ривалот ...
Германските дисконтери се обврзуваат на концептот „Нето нула“ до 2050 година. „Алди суд“ и „Шварц груп“ сакаат да постигнат јаглеродна неутралност низ целиот нивен синџир на вредност, вклучувајќи ги и добавувачите. Амбициозната цел поставува нов стандард во малопродажната индустрија. Повеќе од 200 компании кои го пропуштија крајниот рок за поставување на „Нето нула“ цели беа отстранети од иницијативата за научно базирани цели. Пишува: Себастијан ...
Лидерот на германскиот пазар „Eдека“ сака да имплементира хибридни пултови за одделите со свежа храна. Овој чекор е мотивиран од континуираниот недостиг на работна сила на германскиот пазар. Услужните пултови ќе останат главна разлика за операторот на супермаркетите. Пишува: Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар „Едека“ планира да воведе хибридни услужни пултови. Пет од седум региони на „Едека“ сакаат да воведат флексибилни решенија ...
Германскиот дисконтер „Пени“ го модернизира својот сегмент на мали, урбани дисконт продавници. Овие промени се ориентирани кон к – продавниците ( convience store), со што се избегнува директната конфротација со лидерите меѓу дисконтерите „Лидл“ и „Алди“. За секторот на к – продавниците, „Пени“ ја користи стручноста на својата матична компанија, „Реве груп.“ „Пени“ во Германија ја зајакнува својата позиција во урбаните средини. Според ...
Извештајот за одржливост на „Алди Норд“ за 2023 година го истакнува растот на нето продажбата од 5,9%, поттикнат од експанзијата на клучните европски пазари. Иако се повлече од Данска, компанијата забележа рекорден раст во Полска, Шпанија и Португалија. Компанијата го оптимизираше асортиманот, го зголеми фокусот на приватните трговски марки и ја прошири понудата на хербални производи, со што одговори на промените во навиките на потрошувачите. ...
„Алкалоид“ со консолидирани продажби од 231,3 милиони евра, извоз од 157,7 милион евра и со инвестиции од 16,5 милиони евра во периодот јануари – септември 2024 г. Според единечниот биланс на успех, во периодот јануари – септември 2024 година продажбите достигнуваат 9.997.468.062 денари, што е за 9 отсто повеќе во споредба со истиот период од минатата година. Вкупните консолидирани продажби, пак, достигнуваат 14.236.125.924 денари, што е за 14 ...
Во согласност со својата одржлива деловна стратегија, „Подравка“ ја заврши втората фаза од инвестицијата во соларни електрани, со што заврши реализацијата на проектите за изградба и опремување на соларните централи на групацијата „Подравка“ во Копривница, Вараждин и Дугопоље, како и во Марибор. Инвестицијата е вредна околу 5 милиони евра и е кофинансирана со средства на Фондот за модернизација. Во 2024 година компанијата инсталирала вкупно ...
„Кампбел соуп компани“ соопшти дека од министерството за земјоделство на САД им биле доделени субвенции во износ од 3,4 милиони евра. Овие субвенции компанијата ќе ги искористи за намалување на емисиите на штетни гасови на фармите со домати, подобрување на почвата, ефикасно управување со водите како и зајакнување на профитабилноста и отпорноста на фармите. Бидејќи земјоделците се соочуваат со зголемени предизвици од климатските промени, важно е ...
„Кампбел соуп компани“ соопшти дека од министерството за земјоделство на САД им биле доделени субвенции во износ од 3,4 милиони евра. Овие субвенции компанијата ќе ги искористи за намалување на емисиите на штетни гасови на фармите со домати, подобрување на почвата, ефикасно управување со водите како и зајакнување на профитабилноста и отпорноста на фармите. Бидејќи земјоделците се соочуваат со зголемени предизвици од климатските промени, важно е ...
Компанијата „Ошан“ соопшти дека започна со изградба на нов, целосно роботизиран дистрибутивен центар во Вилколак, Полска. Дистрибутивниот центар ќе ја користи технологијата на британската компанија „Окадо“, која се потпира на вештачка интелигенција и машинско учење и ќе придонесе за поголема достапност на производите во онлајн продавницата на на компанијата, побрзо време на испорака и поголема прецизност и намалување на шансите за грешка во ...
Со отворањето на новите супермаркети „Макси“ во Ваљево, Велика Плана, Сремска Митровица и Крагуевац, како и со реновирањето на двете продавници во Белград, трговскиот синџир „Делез“ – Србија во октомври продолжи со ширењето и модернизацијата на својата малопродажна мрежа. Новиот супермаркет „Макси“ во Ваљево на адресата Кнежа Михаил 84-86 е воедно и првиот „Макси“ супермаркет во овој град кој нуди категорија на сезонски понуди. Понудата ќе се ...
Повеќе од 400 учесници, над 70 компании, позитивна енергија, размена на идеи и искуства, инспиративни презентации, одговори на актуелните предизвици и идни деловни партнерства го одбележаа јубилејниот 10 FMCG Summit, кој се одржа вчера во организација на магазинот InStore и агенцијата „Кликер маркетинг“. Со 11 инспиративни говорници, 4 панелисти, 19 спонзори и 4 ритеил-партнери, повторно докажавме дека FMCG Summit, e најголемиот трговски настан ...
„Лидл“ најави покренување на партнерство со стриминг платформата „Дизни +“, преку кое на корисниците на апликацијата „Лидл +“ им се нудат посебни можности. Корисниците кои во иднина ќе остварат месечно купувања во износ од 400 евра, ќе добијат попуст на претплатата на овој стриминг сервис. Потоа корисниците ќе имаат можност после еден месец да ја обноват својата претплата и повторно да се пријават за намалена претплата доколку повторно го ...
Владините мерки за ограничување на маржи ќе продолжат, но се подотвора вратата за разговори кои би придонеле за можни измени на делови од Законот за нефер трговски практики. Ова се главните заклучоци од панел-дискусијата на 10 FMCG SUMMIТ. На вчерашниот 10 FMCG SUMMIT, во организација на Кликер маркетинг и магазинот InStore, се одржа панел-дискусија на тема Како до FAIR PLAY во малопродажниот сектор? Своите мислења, коментари и решенија ги ...
„Волт“ иновативната технолошка компанија и платформа за локална испорака на храна и малопродажба, слави 10 години постоење и го најавува своето претстојно лансирање во Северна Македонија. Со оваа експанзија, Северна Македонија се приклучува на растечката мрежа на „Волт“, која покрива 28 земји и вработува над 12 000 луѓе. Патувањето на „Волт“започнува во 2014 година како мала стартап компанија со шест коосновачи, а денес е водечка платформа која ...
Денеска во „Александар Палас“, започна јубилејниот 10 FMCG Summit, во организација на магазинот InStore и агенцијата „Кликер маркетинг“. Повеќе од 400 гости, меѓу кои се сопственици на компании, дистрибутери, раководители, менаџери, продажни агенти, производители, членови на Стопанските комори, трговци, претставници од придружните индустрии на FMCG секторот...ќе имаат можност да ги слушнат инспиративните презентации на говорниците на годинешниот ...
Во Груде е отворена фабриката за картонска амбалажа „Корспак“, најмладиот член на групацијата „Виолета“. Основачот и сопственик на компанијата, Петар Ќорлука, рече дека пакувањето е многу важно бидејќи е првиот контакт на купувачот со производот. Производот без амбалажа не може да биде финален производ, бидејќи првиот контакт на купувачот со кој било производ е преку пакувањето. Почувствувавме потреба повеќе да не увезуваме амбалажа, туку да си ...
Инфлацијата на храната во Велика Британија забави на 1,9% во октомври, во споредба со 2,3% еден месец претходно, покажуваат новите податоци на Британскиот малопродажен конзорциум (БРЦ). Според индексот на цени на „Ниелсен“ во октомври паднале цените на месото, рибата и чајот, како и чоколадото и слатките. Инфлацијата на свежата храна исто така забави во октомври на 1%, од 1,5% во септември, додека инфлацијата на амбиенталната храна забави на ...
Чоколадните морски школки Atlantis добија розово издание со што дел од продажбата ќе биде наменет за пациентките со рак на дојка. Со облекувањето на Atlantis во розово, „Витаминка“ ги помага жените кои се соочуваат со болеста и воедно влијае на зголемување на јавната свест за можноста од превенирање на болеста. Вклучувањето во борбата против ракот на дојка, компанијата го прави заедно со Здружението за иницијативи за развој во здравството, ...
Компанијата „Лидл“ ги најави плановите за лансирање на садови за продажба на риба во рамките на својот асортиман од приватните трговски марки, кои ќе бидат изработени од 80% рециклирана пластика ( rPET). Употребата на садови направени главно од рециклирана пластика не само што помага да се намали отпадот, туку и се спречува овие материјали да завршат во животната средина, велат од компанијата. Компанијата проценува дека со овој потег ќе избегне ...
Руската компанија „Лента“ оствари пораст на продажбата од 55,1% во третиот квартал во однос на истиот период од минатата година. Малопродажбата во овој период од годината достигнала 209,3 милијарди рубљи, (1. 983.923.932 евра) што е пораст од 57,7% во однос на претходната година. Бруто профитот е зголемен за 66,8% во однос на третиот квартал од 2023 година, додека бруто маржата пораснала за 154 базни поени на 21,9%. Компанијата во третиот ...
Со цел да ги засили напорите против фрлањето на храна, „Хофер“, на Светскиот ден на храната донираше 27.900 евра на организациите кои работат на намалување на фрлањето на храна и донирање на вишокот на храна. Со донацијата која што беше испратена до 30 организации, на компаниите им се помага во покривањето на логистичките и останатите трошоци за проектот „Донирана храна“, а покрај тоа компанијата донираше и биоразградливи ќеси за испорака на ...
Со отворањето на новиот „Идеа“ маркет во Нови Сад, компанијата „Меркатор С“ ја прошири својата продажна мрежа со отворање на 344 продавници низ Србија. Новиот маркет е лоциран на адреса Миша Димитријевиќ 53б, се протега на површина од над 200 квадратни метри и ова е 105 продажен објект на трговскиот синџир во Војводина. По повод отворањето на маркетот компанијата подготви подароци за првите 50 купувачи со сметка над 1.000 динари, додека за ...
Извештајот за одржливост на „Алди Норд“ за 2023 година го истакнува растот на нето продажбата од 5,9%, поттикнат од експанзијата на клучните европски пазари. Иако се повлече од Данска, компанијата забележа рекорден раст во Полска, Шпанија и Португалија. Компанијата го оптимизираше асортиманот, го зголеми фокусот на приватните трговски марки и ја прошири понудата на хербални производи, со што одговори на промените во навиките на потрошувачите. ...