Повеќето од нив останаа во Русија и сега ги користат руските авиокомпании. Одржувањето на овие авиони е многу скапо, па нивните сопственици, главно компании за изнајмување авиони, се обидуваат да обезбедат плаќање од осигурителните компании. Сопствениците на авиокомпаниите сега ги тужат британските осигурителни компании AIG, Chubb и Lloyd’s, обвинувајќи ги дека не ги покриле долговите. Според „Фајненшл тајмс“, тоа е еден од најсложените и ...
Повеќето од нив останаа во Русија и сега ги користат руските авиокомпании. Одржувањето на овие авиони е многу скапо, па нивните сопственици, главно компании за изнајмување авиони, се обидуваат да обезбедат плаќање од осигурителните компании. Сопствениците на авиокомпаниите сега ги тужат британските осигурителни компании AIG, Chubb и Lloyd’s, обвинувајќи ги дека не ги покриле долговите. Според „Фајненшл тајмс“, тоа е еден од најсложените и ...
Повеќе од 500 авиони вредни 10 милијарди долари останаа во Русија по февруари 2022 година, а западните закупувачи успеаја да вратат само дел од авионите. Повеќето од нив останаа во Русија и сега ги користат руските авиокомпании. Одржувањето на овие авиони е многу скапо, па нивните сопственици, главно компании за изнајмување авиони, се обидуваат да обезбедат плаќање од осигурителните компании. Сопствениците на авиокомпаниите сега ги тужат ...
Повеќе од 500 авиони вредни 10 милијарди долари останаа во Русија по февруари 2022 година, а западните закупувачи успеаја да вратат само дел од авионите. Повеќето од нив останаа во Русија и сега ги користат руските авиокомпании. Одржувањето на овие авиони е многу скапо, па нивните сопственици, главно компании за изнајмување авиони, се обидуваат да обезбедат плаќање од осигурителните компании. Сопствениците на авиокомпаниите сега ги тужат ...
Повеќето од нив останаа во Русија и сега ги користат руските авиокомпании. Одржувањето на овие авиони е многу скапо, па нивните сопственици, главно компании за изнајмување авиони, се обидуваат да обезбедат плаќање од осигурителните компании. Сопствениците на авиокомпаниите сега ги тужат британските осигурителни компании AIG, Chubb и Lloyd’s, обвинувајќи ги дека не ги покриле долговите. Според „Фајненшл тајмс“, тоа е еден од најсложените и ...
Лондон – Повеќе од 500 авиони вредни 10 милијарди долари останаа во Русија по февруари 2022 година, а западните закупувачи успеаја да вратат само дел од авионите. Повеќето од нив останаа во Русија и сега ги користат руските авиокомпании. Одржувањето на овие авиони е многу скапо, па нивните сопственици, главно компании за изнајмување авиони, се обидуваат да обезбедат плаќање од осигурителните компании. Сопствениците на авиокомпаниите сега ги ...