Добивај вести на Viber Интернационалната кампања на Телеком #СподелувајВнимателно има за цел да ја подигне свеста за тоа колку е важно да се заштитат фотографиите и податоците на децата на интернет. Експертите предвидуваат дека две третини од сите интернет кражби на идентитет ќе бидат поврзани со невнимателно споделување на фотографии на деца токму од нивните родители или блиски. Оваа појава се нарекува sharenting, термин кој е кованица од ...

Интернационалната кампања на Телеком #СподелувајВнимателно има за цел да ја подигне свеста за тоа колку е важно да се заштитат фотографиите и податоците на децата на интернет. Експертите предвидуваат дека две третини од сите интернет кражби на идентитет ќе бидат поврзани со невнимателно споделување на фотографии на деца токму од нивните родители или блиски. Оваа појава се нарекува sharenting, термин кој е кованица од „родител“ (parent) и ...

Интернационалната кампања на Телеком #СподелувајВнимателно има за цел да ја подигне свеста за тоа колку е важно да се заштитат фотографиите и податоците на децата на интернет. Експертите предвидуваат дека две третини од сите интернет кражби на идентитет ќе бидат поврзани со невнимателно споделување на фотографии на деца токму од нивните родители или блиски. Оваа појава се нарекува sharenting, термин кој е кованица од „родител“ (parent) и ...

Со цел подигнување на свеста за важноста на заштитата на фотографиите и податоците на децата на интернет, Телеком ја лансираше интернационалната кампања #СподелувајВнимателно. Оваа иницијатива има за цел да укаже на опасностите од невнимателното споделување фотографии и видеа од деца, кои сè почесто се изложени на ризици како резултат на оваа практика. Sharenting – Тренд кој носи ризици Еден од главните акценти на кампањата е појавата позната ...

Експертите предвидуваат дека две третини од сите интернет кражби на идентитет ќе бидат поврзани со невнимателно споделување на фотографии на деца токму од нивните родители или блиски. Оваа појава се нарекува sharenting, термин кој е кованица од „родител“ (parent) и „споделување“ (sharing) и се однесува на објавувањето фотографии или видеа од деца на социјалните медиуми. Со секое споделување на фотографии или видеа од деца на интернет тие ...

Интернационалната кампања на Телеком #СподелувајВнимателно има за цел да ја подигне свеста за тоа колку е важно да се заштитат фотографиите и податоците на децата на интернет. Експертите предвидуваат дека две третини од сите интернет кражби на идентитет ќе бидат поврзани со невнимателно споделување на фотографии на деца токму од нивните родители или блиски. Оваа појава се нарекува sharenting, термин кој е кованица од „родител“ (parent) и ...

Интернационалната кампања на Телеком #СподелувајВнимателно има за цел да ја подигне свеста за тоа колку е важно да се заштитат фотографиите и податоците на децата на интернет. Експертите предвидуваат дека две третини од сите интернет кражби на идентитет ќе бидат поврзани со невнимателно споделување на фотографии на деца токму од нивните родители или блиски. Оваа појава се нарекува sharenting, термин кој е кованица од „родител“ (parent) и ...