Белград
0ᴼ /
0ᴼ
„Браун – Форман“ ќе започне со сопствена дистрибуција на производите во Јапонија, за прв пат после влезот на компанијата на овој пазар во седумдесеттите. Според анализата на пазарот за пијалаци кој во 2022 година го спровел „ИВСР“, брендот Jack Daniel’s, кој е во сопственост на „Браун – Форман“ бил предводник во категоријата за премиум виски на јапонскиот пар, кој еден од најголемите светски пазари за премиум виски. Јапонија е важен пазар затоа ...
Отворен е нов продажен објект „Метро Кеш & Кери“ во Шабац, на адреса „Сверна трансферзала 19“. Продажниот објект се протега на површина од 1.800 квадратни метри и во него има асортиман со околу 2.500 производи. Како големотрговска компанија „Метро“ својот фокус на работење го става на професионалните купувачи, пред сѐ од угостителскиот и самостојниот трговски сектор во целата Србија. Угостителите, но и малите, независни трговци секогаш ...
„Кока – Кола ХБЦ“ и „Меркатор“ покренаа заеднички проек за разеленување на просторот пред продавниците на „Меркатор“ низ Словенија. Во рамките на овој проект биле засадени 28 јаворови стебла во близина на „Меркатор“ во Церкница, а од неодамна, компаниите го разелениле и паркингот пред центарот на „Меркатор“ во Љубљана со 15 нови стебла. Дрвјата имаат многу позитивени ефекти, на пример, ја разладуваат атмосферата, даваат сенка и овозможуваат ...
Според порталот „Хасзон“, рускиот трговски синџир „Мере“ планира да влез на унгарскиот пазар. Како што пренесува порталот, во следните три години компанијата има амбициозни планови за отворање на 200 продавници низ Унгарија. Првите дваесет продавници, чие отворање се планира во следната година ќе бидат во околината на Будимпешта. Асортиманот на производи кои ќе се најдат во унгарските продавници најверојатно ќе биде главно од производи од ...
Трговскиот синџир „Џамбо“ соопшти дека ќе ја отстрани пластичната обвивка од краставиците, младиот лук и црвените пиперки. Со тоа компанијата ќе спречи емисија на јаглерод диоксид за 142 тони годишно и на годишно ниво ќе заштеди 51. тон пластика. Оваа одлука е во согласност со целта која ја постави компанијата, од 2020 до 2025 да ја намали количината на пакувања за 20%. Претходно, од истата причина компанијата ги исфрли од употреба еднократните ...
„Шварц групација“ ги најави плановите за инвестирање на 200 милиони евра во своето онлајн работење. Како што пренесува „Ритејл детал“, инвестицијата ќе ја поттикне дигиталната експанзија на „Кауфланд“, овозможувајќи му на трговскиот синџир да започне со е – трговија на два нови пазари: Австрија и Полска. За полските потрошувачи покрај онлајн купување ќе биде достапно и купување во продавниците, додека за потрошувачите во Австрија ќе биде ...
„Шварц група“ ги најави плановите за инвестирање на 200 милиони евра во своето онлајн работење. Како што пренесува „Ритејл детал“, инвестицијата ќе ја поттикне дигиталната експанзија на „Кауфланд“, овозможувајќи му на трговскиот синџир да започне со е – трговија на два нови пазари: Австрија и Полска. За полските потрошувачи покрај онлајн купување ќе биде достапно и купување во продавниците, додека за потрошувачите во Австрија ќе биде достапно ...
Компанијата „Макро“ д.о.о., кој се занимава со трговија на пијалаци, отвори две нови продавници на во Загреб, на адресите Загребачка цеста 164 и Авенија Дубрава 147. Ово препознатилив дисконтер, е познат по широкиот асортиман на пијалаци и преку сопствената малопродажба и големопродажба на своите купувачи сега ќе им понуди незаборавно искуство во купувањето во Загреб. „Феникс“ со гордост може да го задоволи секој купувач, без оглед дали се ...
Компанијата „Макро“ д.о.о., кој се занимава со трговија на пијалаци, отвори две нови продавници на во Загреб, на адресите Загребачка цеста 164 и Авенија Дубрава 147. Ово препознатилив дисконтер, е познат по широкиот асортиман на пијалаци и преку сопствената малопродажба и големопродажба на своите купувачи сега ќе им понуди незаборавно искуство во купувањето во Загреб. „Феникс“ со гордост може да го задоволи секој купувач, без оглед дали се ...
Десет години откако се обиде да влезе на бугарскиот пазар, трговскиот синџир „Карфур“ ги отвори своите први продавници во Бугарија. Како што пренесува порталот „Капитал“ минатиот месец компанијата отворила две продавници во Софија, во кои на потрошувачите им достапен асортиман со над 8.000 производи. Од асортиманот на производи, околу 300 производи се од приватна трговска марка, а се очекува оваа бројка да достигне до 800 производи. Новите ...
Компаниите можат да се унапредат, пред сè, преку развој на сопствени брендови, но и тие што веќе ги поседуваат, така што ќе го унапредат маркетингот и целиот синџир на снабдување. Пишува: Сергеј Зафироски ,генерален директор на „Инсајдер ИД“ Агенцијата за истражување и консалтинг „Инсајдер ИД“ четврта година по ред го спроведува истражувањето за најпознати брендови според потрошувачите во Македонија на примерок од 1.200 активни потрошувачите. ...
Според податоците на „Беком“, минатата година белгиските потрошувачи преку интернет потрошиле 16,3 милијарди евра, што е 10,7% повеќе во однос на претходната година. Како што соопштуваат од „Беком“ овој пораст се припишува на зголемувањето на продажбата на услугите, како што се пакет аранжманите на кои потрошувачите во 2023 година потрошиле 3,5 милијарди евра, што е 28% повеќе од претходната година. Потоа следува онлајн купувањето на авионските ...
Според податоците на „Беком“, минатата година белгиските потрошувачи преку интернет потрошиле 16,3 милијарди евра, што е 10,7% повеќе во однос на претходната година. Како што соопштуваат од „Беком“ овој пораст се припишува на зголемувањето на продажбата на услугите, како што се пакет аранжманите на кои потрошувачите во 2023 година потрошиле 3,5 милијарди евра, што е 28% повеќе од претходната година. Потоа следува онлајн купувањето на авионските ...
Во анализата се испитува односот што граѓаните на една држава го имаат кон купувањето домашни производи. Нив, според податоците, ги купуваат луѓе со пониски од просечните примања, како и граѓаните, кои во овие четири држави, живеат во рурални средини и населби со до 10.000 жители Пишува: Борислав Радојковиќ, проект-менаџер TGI, borislav.radojkovic@mediana.co.rs, www.medianagroup.net TGI го претставува глобалниот стандард за истражување од еден ...
Инфлацијата на потрошувачките цени во Турција во март достигна до 68,5%, а како резултат на порастот на цените на храната и услугите. Како што пренесува „Ројтерс“, месечната инфлација во март достигнала до 3,14 % што е пад во однос на претходниот месец кога изнесувала 4,53%. Во споредба со претходниот месец, најголем пораст бил забележан во сегмените: образование (13,1%) и комуникации (5,65%). Според податоците на Истамбулската стопаска комора, ...
Започна со работа целосно реновираниот „КАМ“ маркет во Ново Лисиче, на бул. Видое Смилевски Бато бб. Маркетот е двојно проширен и распространет на вкупна површина од 645м2, со што овозможува поголема фукнционалност и прегледност при пазарењето за сите потрошувачи! Во реновираниот и модерно уреден „КАМ“ маркет ќе пронајдете богат асортиман на производи од висок квалитет по ниски цени, од асортиманот на млечни и месни производи, топли и крцкави ...
Според податоците на Центарот за земјоделство, просечниот жител на Германија минатата година конзумирал по 51,6 кг., што е за 430 грама помалку од претходната година. Како што пренесува „дпа“, минстерот за земјоделство, Чем Оздемир, овие бројки ги припишан на промисленоста. Германиците при изборот на храна водат сметка за своето здравје и влијанието врз околината и добробита врз животните. Денеска многу помалку се јаде месо поради тоа, а сите ...
Според податоците на Центарот за земјоделство, просечниот жител на Германија минатата година конзумирал по 51,6 кг., што е за 430 грама помалку од претходната година. Како што пренесува „дпа“, минстерот за земјоделство, Чем Оздемир, овие бројки ги припишан на промисленоста. Германиците при изборот на храна водат сметка за своето здравје и влијанието врз околината и добробита врз животните. Денеска многу помалку се јаде месо поради тоа, а сите ...
Народната банка ги објави податоците за „зелените кредити“ за четвртиот квартал од 2023 година, каде што се забележува раст на квартално ниво од 5%, додека на годишна основа од 29,1%. Во споредба со крајот на 2019 година, кога почнале да се прибираат податоците, „зелените кредити“ се зголемени за 2,8 пати. Станува збор за заеми наменети за проекти коишто поддржуваат одржливи, еколошки цели, или цели коишто придонесуваат за зелената транзиција ...
„Алди“ постави нов цел во собирање на финансиски средства за добротворни цели, откако ја надмина претходната цел да собере 10 милиони фунти во борбата против ракот на кај тинејџерите. Ова е по втор пат компанијата да го приспособи своето ветување, откако ја оствари својата првична цел порано од предвиденото. Дисконтерот сега постави цел да собере 15 милиони фунти до 2027 година за добротворните организации за нега и поддршка на болните од рак. ...
„Еуростат“ соопшти дека инфлацијата во еврозоната трет месец по ред бележи забавување побрзо од очекуваното, а март меѓугодишната стапка паднала на 2,4 отсто. После стапка на инфлација од 2,6 отсто и 2,9 осто во јануари и февруари, инфлацијата попушта трет месец по ред и според месечните споредувања. Основната инфлација, во која не се вклучуваат цените на енергенсите и храната, во март била 2,9 отсто, во однос на 3,1 отсто од претходниот месец. ...
Компанијата „Синагога“ д.о.о Сомбор, минатата година оствари приход од 8,5 милијарди динари, што е зголемување за 3% во однос на 2022 година. Како што соопштуваат од компанијата, пораст од 10% бил остварен во големопродажбата и малопродажбата, но кај увозот на стоки бил остварен пад на продажбата од 40% и тоа поради намалување на количината, но и поради ниските набавни цени. Остварената добивка е помала за 20%, како последица на се поголемите ...
Со придружување на организираната прошетка по улиците на Зрењанин компанијата „Гомекс“ го поддржа одбележувањето на Светскиот ден на аутизмот. На главниот градски плоштад во Зрењанин, децата заедно со нивните наставници и родители уживаа во сончевиот ден и во разговорот со нивните врсници. На оваа манифестација учествуваа децата од училиштетот „9.мај“, нивните пријатели од уште неколку Основни училишта во Зрењанин, како и претставниците од ...
Претставници од компанијата „Сибериан велнес“ – Србија, заедно со своите деловни партнери и во соработка со локалната самоуправа и локалното население, спроведоа акција за пошумување во местото Кусиќ, како дел од меѓународниот проект „100ха“. Овој проект е на меѓународно ниво во рамките на планот за одржлив развој на компанијата кој има за цел обнова и заштита на шумите. „Сибериан велнес“ е производна компанија со меѓународно присуство. ...
Компанијата „Подравка“ и годинава продолжува со инвестициите во модернизација на земјоделското производство, а една од клучните цели е и понатамошното инвестиарње во системите за наводнување, односно во проширување на земјоделските површини кои ќе бидат под систем за новоднување. Проектот е финансиран од ЕУ и од Република Хрватска како дел од Програмата за рурален развој, а на компанијата „Подравка“ ѝ се одобрени бесповратни средства за системот ...
Министерот на внатрешна и надворешна трговија на Србија, Томислав Момировиќ, изјави дека електронската трговија во Србија бележи двоцифрен пораст и се проценува дека до 2027 година околу 4,5 милиони граѓани ќе ги користат овие услуги. Момировиќ на седницата на Стопанската комора на Србија, на која се презентираа резултатите од „Анкетата 1.000 компании во Србија за 2022/23“, изјави дека бројот на реализирани трансакции за купување на стоки и ...
Трговскиот синџир „Мај прајс“ продолжува да ја шири својата продажна мрежа во Белгија и на 12 април ќе ја отворија својата четврта продавница во во Антверпен. За овој месец се планира отворање и на петта продавница во Бетрикс, а компанијата е во потрага по погодна локација, пренесува „Ритејл детаил“. Иако е во руска сопственост, трговскиот синџир не е загрижен поради санкциите, на првиот флаер кој го објави не се споменуваат руски производи, но ...
За месецот март, „Алди“ е прогласен за малопродажен синџир со најевтини цени, победувајќи го својот ривал „Лидл“ за помалку од две фунти. Според организацијата на потрошувачи „Вич“, просечната потрошувачка кошничка во „Алди“ била со најнизок износ, односно 121,06 фунти. Просечната потрошувачка кошничка во „Лидл“ не заостанува многу зад својот ривал и изнесува 122,95 фунти, додека „Асда“ и „Теско“ се во тесен избор за третото и четврото место со ...
За месецот март, „Алди“ е прогласен за малопродажен синџир со најевтини цени, победувајќи го својот ривал „Лидл“ за помалку од две фунти. Според организацијата на потрошувачи „Вич“, просечната потрошувачка кошничка во „Алди“ била со најнизок износ, односно 121,06 фунти. Просечната потрошувачка кошничка во „Лидл“ не заостанува многу зад својот ривал и изнесува 122,95 фунти, додека „Асда“ и „Теско“ се во тесен избор за третото и четврото место со ...
До 2026 година Nespresso ќе инвестира 20 милиони долари во поддршка на локалните производители на кафе во Демократската Република Конго. Познатиот бренд, покрај тоа сака да собере уште дополнителни 20 милиони долари како помош за одгледувачите на кафе во Киву. Оваа иницијатива е дел од програмата „Nespresso ревивинг оригинс“, чија цел е да се обнови одгледувањето на кафе во загрозените региони, вклучувајќи го Киву, каде сео децении се соочуваат ...