„Секое дете има право да учи, да биде во средина каде го прифаќаат и да може, без оглед на пречките, да се развива. Министерство за образование и наука континуирано работи на унапредување на инклузивноста на националниот образовен систем. Одговоривме на барањата на многу родители кои сакаа да имаат право на избор во какво училиште ќе оди нивното дете. Ги послушавме и стручните лица кои забележуваа дека тоталната инклузија направи големи проблеми ...
Министерството за образование и наука (МОН) соопшти дека континуирано работи на унапредување на инклузивноста во националниот образовен систем, со цел секое дете да има право на квалитетно образование и средина во која е прифатено и може да напредува, без оглед на пречките со кои се соочува. Од МОН истакнуваат дека со измени во регулативата, избор е на родителите заедно со Службата за функционална проценка на деца и млади, дали детето ќе оди во ...
„Секое дете има право да учи, да биде во средина каде го прифаќаат и да може, без оглед на пречките, да се развива. Министерство за образование и наука континуирано работи на унапредување на инклузивноста на националниот образовен систем. Одговоривме на барањата на многу родители кои сакаа да имаат право на избор во какво училиште ќе оди нивното дете. Ги послушавме и стручните лица кои забележуваа дека тоталната инклузија направи големи проблеми ...
Секое дете има право да учи, да биде во средина каде го прифаќаат и да може, без оглед на пречките, да се развива. Министерство за образование и наука континуирано работи на унапредување на инклузивноста на националниот образовен систем. Одговоривме на барањата на многу родители кои сакаа да имаат право на избор во какво училиште ќе оди нивното дете. Ги послушавме и стручните лица кои забележуваа дека тоталната инклузија направи големи проблеми ...
„Секое дете има право да учи, да биде во средина каде го прифаќаат и да може, без оглед на пречките, да се развива. Министерство за образование и наука континуирано работи на унапредување на инклузивноста на националниот образовен систем. Одговоривме на барањата на многу родители кои сакаа да имаат право на избор во какво училиште ќе оди нивното дете. Ги послушавме и стручните лица кои забележуваа дека тоталната инклузија направи големи проблеми ...
Од Министерството за образование и наука по повод 3 Декември – Денот на лицата со попреченост истакнуваат дека секое дете има право да учи, да биде во средина каде го прифаќаат и да може, без оглед на пречките, да се развива. „Министерство за образование и наука континуирано работи на унапредување на инклузивноста на националниот образовен систем. Одговоривме на барањата на многу родители кои сакаа да имаат право на избор во какво училиште ќе ...
„Секое дете има право да учи, да биде во средина каде го прифаќаат и да може, без оглед на пречките, да се развива. Министерство за образование и наука континуирано работи на унапредување на инклузивноста на националниот образовен систем. Одговоривме на барањата на многу родители кои сакаа да имаат право на избор во какво училиште ќе оди нивното дете. Ги послушавме и стручните лица кои забележуваа дека тоталната инклузија направи големи проблеми ...
Секое дете има право да учи, да биде во средина каде го прифаќаат и да може, без оглед на пречките, да се развива. Министерство за образование и наука континуирано работи на унапредување на инклузивноста на националниот образовен систем. Одговоривме на барањата на многу родители кои сакаа да имаат право на избор во какво училиште ќе оди нивното дете. Ги послушавме и стручните лица кои забележуваа дека тоталната инклузија направи големи проблеми ...

