Американските купувачи потрошиле 8,6 милијарди долари онлајн на „Црниот петок“, според извештај на Adobe Analytics, цитиран од Ројтерс. Повеќе потрошувачи се свртеле кон лаптопи и телефони, наместо да се осмелат да ги искористат понудите за време на празничниот викенд за купување. Онлајн трошењето се зголемило за 9,4 проценти до 18:30 часот по источно време на „Црниот петок“ во споредба со минатата година, според единицата за податоци и ...
Американците потрошија 11,8 милијарди долари во е-трговија на „Црн петок“, пресмета Adobe Analytics, што е зголемување од 9,2 проценти во однос на минатата година. Од 1 до 28 ноември, продажбата на е-трговија во Соединетите Американски Држави достигна вкупно 111,4 милијарди долари, што е зголемување од 7,1 процент во однос на 2024 година. Adobe предвидува дека вкупниот износ за целата празнична сезона ќе надмине 253,4 милијарди долари. Мобилните ...
Од 1 до 28 ноември, продажбата на е-трговија во Соединетите Американски Држави достигна вкупно 111,4 милијарди долари, што е зголемување од 7,1 процент во однос на 2024 година. Adobe предвидува дека вкупниот износ за целата празнична сезона ќе надмине 253,4 милијарди долари. Мобилните уреди ја зацврстија својата позиција како доминантен канал за купување со 58,7 милијарди долари потрошувачка, што е зголемување од 6,8 проценти во однос на ...
Од 1 до 28 ноември, продажбата на е-трговија во Соединетите Американски Држави достигна вкупно 111,4 милијарди долари, што е зголемување од 7,1 процент во однос на 2024 година. Adobe предвидува дека вкупниот износ за целата празнична сезона ќе надмине 253,4 милијарди долари. Мобилните уреди ја зацврстија својата позиција како доминантен канал за купување со 58,7 милијарди долари потрошувачка, што е зголемување од 6,8 проценти во однос на ...
Американците потрошија 11,8 милијарди долари во е-трговија на „Црн петок“, пресмета Adobe Analytics, што е зголемување од 9,2 проценти во однос на минатата година. Од 1 до 28 ноември, продажбата на е-трговија во Соединетите Американски Држави достигна вкупно 111,4 милијарди долари, што е зголемување од 7,1 процент во однос на 2024 година. Adobe предвидува дека вкупниот износ за целата празнична сезона ќе надмине 253,4 милијарди долари. Мобилните ...
И покрај пошироката економска неизвесност што се надвисна околу овогодинешната празнична сезона, купувачите во САД излегоа во голем број за Црниот петок – потрошувајќи милијарди долари и во продавниците и преку интернет . Препорачано Според Adobe Analytics, Американците поставија нов рекорд, потрошувајќи 11,8 милијарди долари преку интернет, што е за 9,1 процент повеќе од минатата година. Врвните часови беа од 10 часот наутро до 14 часот ...
Најголем интерес кај купувачите има за телевизорите, новата конзола Nintendo Switch 2 и најновата генерација на Apple AirPods 4. Одлично се продава и белата техника особено кујнските уреди, машините за перење и сушење, како и велосипедите и кошаркарските кошеви. Зголемената потрошувачка доаѓа поради значително повисоките попусти од оние што ги предвидуваа аналитичарите. Електрониката ја имаше најголемата пресметка во цените, со намалувања до ...
Најпродаваните артикли се телевизорите, новиот Nintendo switch 2 и Аpple airpods 4. Кујнските апарати исто така брзо се продава, заедно со машините за перење и сушење алишта, велосипедите и кошаркарските кошови. Растот на трошењето беше поттикнат од попусти кои беа поголеми од очекувањата на аналитичарите. Електрониката имаше најголеми попусти, до 29% од редовните цени, намалувањето кај играчки било 28%, облеката со 25% и телевизорите со 24%. ...
Американските купувачи потрошија рекордни 11,8 милијарди долари за онлајн купување на Црн петок, според податоците на Adobe Analytics. Тоа е за 9,1 процент повеќе од износот потрошен минатата година на денот на добрите цени, објави Ројтерс. Во исто време, компанијата изјави дека очекува клиентите да потрошат 5,5 милијарди долари денес, додека во недела се очекува трошење од 5,9 милијарди долари, што е зголемување од 3,8 и 5,4 проценти во ...
Најголем интерес кај купувачите има за телевизорите, новата конзола Nintendo Switch 2 и најновата генерација на Apple AirPods 4. Одлично се продава и белата техника особено кујнските уреди, машините за перење и сушење, како и велосипедите и кошаркарските кошеви. Зголемената потрошувачка доаѓа поради значително повисоките попусти од оние што ги предвидуваа аналитичарите. Електрониката ја имаше најголемата пресметка во цените, со намалувања до ...
Најпродаваните артикли се телевизорите, новиот Nintendo switch 2 и Аpple airpods 4. Кујнските апарати исто така брзо се продава, заедно со машините за перење и сушење алишта, велосипедите и кошаркарските кошови. Растот на трошењето беше поттикнат од попусти кои беа поголеми од очекувањата на аналитичарите. Електрониката имаше најголеми попусти, до 29% од редовните цени, намалувањето кај играчки било 28%, облеката со 25% и телевизорите со 24%. ...
Поголемиот дел од трансакциите биле направени преку лаптопи и мобилни телефони, наместо во физичките продавници. „Adobe Analytics“ регистрирал повеќе од еден билион посети на американските малопродажни веб-страници за време на денот на големи попусти. Компанијата наведува дека сумата од 8,6 милијарди долари е привремена и дека конечните податоци ќе покажат вкупна потрошувачка меѓу 11,7 и 11,9 милијарди долари. Онлајн купувањето значително го ...

