Добивај вести на Viber Автомобилот „Застава 101“ беше базиран на тогаш технички многу модерен Фиат 128, со малку изменет заден дел и беше еден од првите автомобили произведени во сега распространетата хечбек варијанта. Пет врати беа реткост во тоа време, а „Застава 101“ беше привлечен за купувачите не само поради неговиот дизајн, туку и по пристапната цена. Овој модел брзо стана најпродаваното возило на Застава на просторите на поранешна ...

Автомобилот „Застава 101“ е создаден врз основа на тогашниот технички многу модерен „Фиат 128“, со малку изменет заден дел и беше еден од првите автомобили произведени во хечбек-варијантата што преовладува денес. Во тоа време, пет врати на едно возило беа реткост, а популарниот „Сто-кец“ беше привлечен за купувачите поради неговиот дизајн, но и поволната цена. Овој модел брзо стана најпродавано возило на „Застава“ во поранешна Југославија, а ...

Автомобилот „Застава 101“ е создаден врз основа на тогашниот технички многу модерен „Фиат 128“, со малку изменет заден дел и беше еден од првите автомобили произведени во хечбек-варијантата што преовладува денес. Во тоа време, пет врати на едно возило беа реткост, а популарниот „Сто-кец“ беше привлечен за купувачите поради неговиот дизајн, но и поволната цена. Овој модел брзо стана најпродавано возило на „Застава“ во поранешна Југославија, а ...

Автомобилот „Застава 101“ е создаден врз основа на тогашниот технички многу модерен „Фиат 128“, со малку изменет заден дел и беше еден од првите автомобили произведени во хечбек-варијантата што преовладува денес. Во тоа време, пет врати на едно возило беа реткост, а популарниот „Сто-кец“ беше привлечен за купувачите поради неговиот дизајн, но и поволната цена. Овој модел брзо стана најпродавано возило на „Застава“ во поранешна Југославија, а ...

Автомобилот „Застава 101“ е создаден врз основа на тогашниот технички многу модерен „Фиат 128“, со малку изменет заден дел и беше еден од првите автомобили произведени во хечбек-варијантата што преовладува денес. Во тоа време, пет врати на едно возило беа реткост, а популарниот „Сто-кец“ беше привлечен за купувачите поради неговиот дизајн, но и поволната цена. Овој модел брзо стана најпродавано возило на „Застава“ во поранешна Југославија, а ...

Автомобилот „Застава 101“ е создаден врз основа на тогашниот технички многу модерен „Фиат 128“, со малку изменет заден дел и беше еден од првите автомобили произведени во хечбек-варијантата што преовладува денес. Во тоа време, пет врати на едно возило беа реткост, а популарниот „Сто-кец“ беше привлечен за купувачите поради неговиот дизајн, но и поволната цена. Овој модел брзо стана најпродавано возило на „Застава“ во поранешна Југославија, а ...

Автомобилот „Застава 101“ е создаден врз основа на тогашниот технички многу модерен „Фиат 128“, со малку изменет заден дел и беше еден од првите автомобили произведени во хечбек-варијантата што преовладува денес. Во тоа време, пет врати на едно возило беа реткост, а популарниот „Сто-кец“ беше привлечен за купувачите поради неговиот дизајн, но и поволната цена. Овој модел брзо стана најпродавано возило на „Застава“ во поранешна Југославија, а ...